Onderzoeken

Wij als Team Vier vinden:

  • dat we het beste onderzoek doen als we open minded zijn zonder star te zijn in keuze van methoden
  • dat geen enkele vraag hetzelfde is en elke situatie anders is
  • dat creatief maatwerk nieuwe mogelijkheden schept
  • dat de beste samenwerking ontstaat als er een echte wisselwerking met klanten is

Wij kunnen omnichannel onderzoek verzorgen en die kanalen kiezen die het meest passend zijn om mensen te benaderen en voldoende respons te realiseren. Soms is dat één kanaal, maar steeds vaker kiezen we voor een combinatie van kanalen. We bieden online onderzoek, face-to-face onderzoek, telefonisch onderzoek en schriftelijk onderzoek. Voor telefonisch onderzoek hebben wij een in-house telefonische unit met specifieke voordelen.

We hebben vier specialisaties: merk en communicatie, klant- en medewerkerstevredenheid, bezorgkwaliteit en customer journeys. Klik voor meer informatie hierover bovenstaande zwarte balk of hieronder.

Wilt u ervaren hoe wij onze beloften voor u waarmaken? Neem dan contact met ons op!