Blogs

De nieuwe regels voor gegevensbescherming: een zegen of grotere drempel voor onderzoek?

Eén van de best gelezen artikelen op marketingonline.nl in 2017 was ‘Marketeer, let op je data want dit gaat er allemaal veranderen’.  Dat dit artikel zoveel gelezen is, lijkt niet onterecht. Er gáát immers nogal wat veranderen: op 25 mei 2018 treedt de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in werking – ook wel bekend onder de Engelse benaming General Data Protection Regulation (GDPR). De wet wordt ingevoerd door de Europese Unie en behelst in grote lijnen een verbetering van de privacyrechten van personen en meer verantwoordelijkheden voor organisaties. De AVG heeft impact op nagenoeg iedere organisatie, van basisscholen tot multinationals.
Lees meer >

Wat betekent service voor de medewerkers van Team Vier?

Team Vier is het onderzoeksbureau met misschien wel de beste service. Wat betekent service nu eigenlijk voor onze medewerkers? In deze nieuwsbrief vertelt Jos wat service voor hem betekent.
Lees meer >