Wat betekent service voor de medewerkers van Team Vier?

Publicatiedatum: 16-01-2018

Team Vier is het onderzoeksbureau met misschien wel de beste service. Wat betekent service nu eigenlijk voor onze medewerkers? In deze nieuwsbrief vertelt Jos wat service voor hem betekent.

“Er is waarschijnlijk geen bureau ter wereld dat zal beweren slechte service te verlenen. Zeggen dat je de beste service verleent klinkt dan ook een beetje als een loze belofte. Toch denk ik dat we met recht kunnen zeggen dat wij ‘misschien wel de beste service’ verlenen. Dit zit hem voor mij in de kleine dingen. Te denken valt hierbij, zonder volledig te willen zijn, aan: wanneer een klant belt omdat hij ‘nu’ iets moet hebben, dan kunnen wij hier meestal direct op anticiperen. Proactief meedenken in het zoeken van de beste oplossing voor een probleemstelling. Dit laatste betekent ook dat je niet altijd ‘ja-en-amen’ zegt op iedere wens, maar het ook aangeeft wanneer, vanuit jouw perspectief, er inhoudelijk en/of prijstechnisch betere alternatieven voorhanden zijn. Maar ook, zoals onze directeur Remco Frerichs graag mag zeggen, geen kruidenier willen zijn; in zee gaan met ons betekent niet enkel dat de opdracht wordt uitgevoerd en een rapport wordt opgeleverd, maar ook dat er altijd iemand klaarstaat om je te helpen met implementeren of om nog net even die extra analyse uit te voeren zonder dat de teller meteen weer gaat lopen.

Service betekent voor mij ook ‘full service’. Bij Team Vier doen we alles in house. Dat betekent dat we diverse kanalen flexibel in kunnen zetten om respondenten optimaal te kunnen bereiken en bevragen. Zo zijn we een van de weinige onderzoeksbureaus met een eigen call center, dat we vaak, ook in combinatie met andere methoden, inzetten. Dat helpt om net even iets dichter op de huid te zitten van de doelgroep van onze klanten en zo goed mogelijk de respons te garanderen die onze klanten nodig hebben.”

Meer blogs

SUZANNE CARON VAN ALLSECUR AAN HET WOORD OVER PR-ONDERZOEKEN
‘BUILDING DISTINCTIVE BRAND ASSETS’
360 Graden feedback als interne aanjager voor externe klanttevredenheid
Onderzoek naar klantontevredenheid levert veel winst in begrip op
NPS: Passives negeren is een groot deel van je klanten negeren
Mathilde Staarman van Centraal Beheer aan het woord over klanttevredenheid
De nieuwe regels voor gegevensbescherming: een zegen of grotere drempel voor onderzoek?