Nieuws

Team Vier gaat verder met collega DirectResearch: je vindt ons op directresearch.nl

Team Vier & DirectResearch verder samen als één Per 1 januari 2021 gaan onderzoeksbureau DirectResearch en Team Vier samen verder onder één noemer: DirectResearch. De twee bureaus, onderdeel van de ME Research Group, werken al intensief samen aan de Herengracht in Amsterdam en delen al actief kennis, ervaring & methodieken met elkaar. Door organisatorisch volledig de krachten te bundelen ontstaat er één sterk onderzoekshuis, waar opdrachtgevers met een grote diversiteit aan kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksoplossingen kunnen worden geholpen. Eén sterk onderzoekshuis van kennis, kunde & vaardigheid Bij zowel Team Vier als bij DirectResearch zit de liefde voor onderzoek in het DNA. Passie voor onderzoek, streven naar kwaliteit en de klant op nummer 1 – deze kernwaarden staan centraal. Het nieuwe DirectResearch staat sterker door de enorme ervaring & kennis die Team Vier met zich meebrengt: Meer dan 50 jaar onderzoekservaring komt samen in het nieuwe onderzoekshuis. Voor de huidige klanten van Team Vier verandert er weinig. Jeannetta Berghahn, directie van Team Vier & Client Director van DirectResearch, blijft het aanspreekpunt voor klanten: “We blijven met dezelfde passie onze loyale klantenkring voorzien van de laatste inzichten op basis van kwalitatief hoogwaardig marktonderzoek, waarbij er door de fusie nog meer mogelijkheden ontstaan op gebied van innovatieve onderzoeksmethoden en rapportagemogelijkheden.” Klanten, oud en nieuw, zullen de cultuur van Team Vier herkennen binnen het nieuwe DirectResearch. Dezelfde teamspirit, mentaliteit & nuchtere aanpak – en ja, ook het kopje koffie – vindt u terug bij ons. Vol enthousiasme gaan wij dit avontuur aan, samen met u. U gaat merken dat wij dezelfde “succescocktail” als voorheen serveren, maar we verrassen u graag met alle innovaties en nieuwe prestaties die we in petto hebben. Neem contact op met ons en we bespreken graag de mogelijkheden voor uw onderzoeksvraag.
Lees meer >

DirectResearch en Team Vier fuseren; gaan verder onder één merknaam

DirectResearch en Team Vier fuseren en gaan verder onder één merknaam ‘DirectResearch’ Per 1 januari 2021 gaan onderzoeksbureau DirectResearch en Team Vier samen verder onder één noemer: DirectResearch. De twee bureaus, onderdeel van de ME Research Group, werken al intensief samen aan de Herengracht in Amsterdam en delen al actief kennis, ervaring en methodieken met elkaar. Door organisatorisch volledig de krachten te bundelen ontstaat er één sterk onderzoekshuis, waar opdrachtgevers met een grote diversiteit aan kwalitatieve en kwantitatieve onderzoeksoplossingen kunnen worden geholpen.
Lees meer >

43% NEDERLANDERS KENT HET WILHELMUS NIET UIT HET HOOFD

Nu Koningsdag dit jaar is omgedoopt tot Woningsdag moet koning Willem-Alexander dit jaar zijn verjaardag op een andere manier vieren dan hij gewend is. Om hem toch een beetje in het zonnetje te zetten, is er maandag om 16.00 uur een nationaal toostmoment geïnitieerd.
Lees meer >

#IKLEESTHUIS SLAAT BIJZONDER GOED AAN

Het boekenvak heeft de handen ineengeslagen voor de campagne #ikleesthuis, dat heeft er in korte tijd voor gezorgd dat Nederlanders flink aan het lezen zijn geslagen. Uit consumentenonderzoek blijkt namelijk dat ruim de helft van de Nederlandse consumenten (ouder dan 18 jaar) tijdens de coronacrisis boeken leest en luistert. Daarmee evenaart lezen streamingsdiensten als Netflix.
Lees meer >

PERSBERICHT - ME Research Group neemt Team Vier over

Eindhoven – ME Research Group, waar onderzoekbureau Markteffect en DirectResearch deel van uitmaken, neemt branchegenoot Team Vier over.
Lees meer >

ANDERE WEGGEBRUIKERS GROOTSTE AFLEIDING ACHTER HET STUUR

Een binnenkomend appje, even de radio op een andere zender zetten of de meezingende buurvrouw naast je; de focus is regelmatig niet volledig op de weg gericht tijdens het autorijden. Online verzekeraar Allianz Direct (voorheen Allsecur) liet Team Vier onderzoek doen naar de grootste afleidingen achter het stuur en het blijkt dat andere weggebruikers (38%) en slaperigheid (24%) zorgen voor de meeste afleiding in het verkeer.
Lees meer >

BUMPERKLEVERS EN SMARTPHONEGEBRUIK BRON VAN ERGERNIS

Langzame rijders, snelheidsduivels en onnodig linksrijders zijn een doorn in het oog van Nederlandse automobilisten. Online verzekeraar Allianz Direct (voorheen Allsecur) liet Team Vier onderzoek doen naar de grootste frustraties achter het stuur en het blijkt dat bumperklevers (55%) en automobilisten die met hun smartphone bezig zijn (54%) de grootste ergernissen vormen in de auto.
Lees meer >

MBO- en VMBO-scholieren steken minder tijd in hun huiswerk, maar hebben het vaker af

Amsterdam – Ondanks dat 16- en 17-jarige MBO en VMBO scholieren minder tijd besteden aan hun huiswerk, geven meer scholieren aan altijd het huiswerk af te hebben dan 16- en 17-jarige scholieren op het HAVO, VWO, HBO en WO, zo blijkt uit onderzoek van Team Vier in samenwerking met scholieren van het Christelijk Lyceum Zandvliet
Lees meer >

Drie op de tien 16- en 17-jarige scholieren drinken wekelijks alcohol

Amsterdam – Sinds 2014 is het voor Nederlanders jonger dan 18 jaar niet meer toegestaan om alcohol te kopen. Desondanks drinken drie op de tien 16- en 17-jarige scholieren nog wekelijks alcohol, blijkt uit onderzoek van Team Vier in samenwerking met scholieren van het Christelijk Lyceum Zandvliet.
Lees meer >

Niet in alle 16- en 17-jarigen schuilt een Greta Thunberg

Amsterdam – Scholieren van 16 en 17 jaar zijn wel bereid zijn om voor een beter milieu minder single-use producten te gebruiken, maar niet bereid te minderen met het eten van vlees, zo blijkt uit onderzoek van Team Vier in samenwerking met scholieren van het Christelijk Lyceum Zandvliet.
Lees meer >

1 2 3 4 ... 18 volgende >
Teamvier gaat verder met collega DirectResearch

TEAM VIER GAAT VERDER MET COLLEGA DIRECTRESEARCH: JE VINDT ONS OP DIRECTRESEARCH.NL

Team Vier & DirectResearch zijn per 1 januari 2021 gefuseerd. Na een succesvolle samenwerking binnen de ME Research Group gaan wij nu verder onder de naam van onze compagnon: DirectResearch. 

U kunt bij ons terecht voor dezelfde service die u gewend bent vanuit Team Vier. Één sterk onderzoekshuis van kennis, kunde en vaardigheid. Wij refereren u graag door naar de pagina van DirectResearch. 

Hier staan wij voor u klaar, zoals u gewend bent, om uw onderzoeksvraag zo goed mogelijk te behandelen.  

 

Vanwege de overgang naar een ander platform zal deze site vanaf 01-01-2022 niet meer beschikbaar zijn.

Bent u lid van het team4 panel, maar bent u uw wachtwoord vergeten? Klik op deze link voor een nieuw wachtwoord: https://teamvier.collecthorpanel.nl/user/forgot

Bent u lid van het team4 panel en heeft u al een nieuw wachtwoord ingesteld? Ga dan hier naar uw portal: https://teamvier.collecthorpanel.nl/

 

-----

Ga naar DirectResearch