Nieuws

Hoe Ymere data integreert in dagelijkse bedrijfsvoering om de klanttevredenheid te verhogen

Ymere is een grote woningcorporatie in de Metropoolregio Amsterdam. De organisatie werkt aan goede en betaalbare huisvesting voor mensen met een beperkt inkomen.
Lees meer >

Peiling onderzoeksbureau: Groep de Mos de grootste in Den Haag

Het toonaangevende marktonderzoeksbureau Team Vier peilt de Haagse lokale partij Groep de Mos / Hart voor Den Haag als de grootste partij van de stad. Met 7 zetels staat de partij daarmee 1 zetel voor op de VVD. Op de derde en vierde plek volgen GroenLinks (6) en D66 (5).
Lees meer >

Kwaliteit postbezorging in Nederland gestegen

De Vereniging Grootgebruikers Postdiensten (VGP) toont met haar jaarlijks onderzoek aan dat de kwaliteit van postbezorging in Nederland in 2017 in vergelijking met 2016 is gestegen.
Lees meer >

Team Vier voldoet opnieuw aan de kwaliteitseisen voor marktonderzoek en Access Panels

Wij zijn al vele jaren gecertificeerd voor de ISO-normering voor Marktonderzoek (ISO 20252) en Access panels (ISO 26362). Elke drie jaar vindt er een externe audit plaats. Tijdens een externe audit beoordeelt een extern toetsingsbureau ons kwaliteitssysteem en wordt beoordeeld in hoeverre het kwaliteitssysteem in de praktijk functioneert.
Lees meer >

Team Vier gecertificeerd voor ISO 27001-norm voor Informatiebeveiliging

Wij verwerken dagelijks informatie voor en over onze klanten. Uiteraard behandelen wij deze informatie altijd vertrouwelijk. Omdat wij informatiebeveiliging erg serieus nemen, willen wij onze klanten ook daadwerkelijk een hoog beveiligingsniveau kunnen garanderen en hebben we ongeveer een jaar geleden besloten om voor de ISO 27001-norm op te gaan. Klanten weten dan dat informatie met een gerust hart aan ons toevertrouwd kan worden.
Lees meer >

Automobilist is bang om te rijden tijdens jaarwisseling

De helft van de Nederlandse automobilisten stapt niet zomaar in de auto tijdens of vlak na de jaarwisseling. Het feit dat er in die uren overal vuurwerk wordt afgestoken, weerhoudt automobilisten ervan de straat op te gaan. 20% stapt onder geen beding in de auto, 33% doet dit alleen als het echt niet anders kan. Dit blijkt uit onderzoek van Allsecur, uitgevoerd door Team Vier, naar het autorijgedrag tijdens de feestdagen.
Lees meer >

Hoe zijn bedrijven voorbereid op de nieuwe privacyregels? – Ons onderzoek voor Microsoft

Op 25 mei 2018 treedt de Europese Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) in werking, ook bekend onder zijn Engelse benaming General Data Protection Regulation (GDPR). De AVG heeft impact op nagenoeg iedere organisatie, van basisscholen tot multinationals. Onderzoeksbureau Team Vier deed in opdracht van Microsoft Nederland onderzoek onder ruim 600 Nederlandse directeuren en IT-managers. 
Lees meer >

Onderzoek: 1 op 4 slaat slag op Black Friday en Cyber Monday

Utrecht, 21 november 2017 – Een op de vier Nederlanders is dit jaar van plan zijn slag te slaan op Black Friday en Cyber Monday. Dat blijkt uit onderzoek onder meer dan duizend Nederlanders dat online retailer ao.nl en onderzoeksbureau TeamVier uitvoerden. Black Friday is een uit Amerika overgewaaide traditie; op deze vrijdag na Thanksgiving stunten veel winkels met bizarre kortingen en unieke aanbiedingen. Online winkels haakten daar al snel op in door de maandag na Black Friday te betitelen als Cyber Monday. Ideale dagen dus om in aanloop naar de feestdagen alvast cadeaus in te slaan.
Lees meer >

Bijna de helft van het mkb worstelt met vinden juiste kandidaat

Mkb heeft meer moeite dan vorig jaar met het aannemen van het juiste personeel   Grootste uitdaging is het aantrekken van de best gekwalificeerde kandidaten en van kandidaten die passen bij de bedrijfscultuur   Populariteit gebruik van vacaturesites door mkb’ers neemt toe   Amsterdam, 30 oktober 2017 – Het aantal verantwoordelijken voor HR binnen het mkb, dat moeite heeft om geschikt personeel te vinden, is het afgelopen jaar significant gestegen: van 34 procent naar 44 procent. Met name ervaren professionals zijn moeilijk te vinden. Dat blijkt uit onderzoek dat Indeed, de nummer 1-vacaturesite ter wereld, liet uitvoeren door onderzoeksbureau Team Vier.
Lees meer >

Nederlander gehecht aan auto: 2 op de 10 kan geen dag zonder

De Nederlandse automobilist is gehecht aan zijn auto, 20% kan geen dag zonder auto, nog eens 43% houdt het hooguit één of een paar dagen zonder auto vol. Dat blijkt uit het Grote Auto&Verkeer onderzoek van Allsecur en Team Vier.
Lees meer >

1 2 3 4 ... 15 volgende >