Nieuws

360 Graden feedback als interne aanjager voor externe klanttevredenheid

Als Team Vier zijn we mede gespecialiseerd in onderzoek naar klanttevredenheid. Maar hoe gaan we om met feedback binnen onze eigen organisatie? En hoe kan interne feedback weer helpen om meer tevreden externe klanten te krijgen?
Lees meer >

Onderzoek naar klantontevredenheid levert veel winst in begrip op

Veel organisaties leggen bij onderzoek naar klanttevredenheid de focus op hoe tevreden klanten zijn. Maar Team Vier heeft ook een aantal opdrachtgevers die heel gericht onderzoek doen naar klantontevredenheid.
Lees meer >

Hoe Ymere data integreert in dagelijkse bedrijfsvoering om de klanttevredenheid te verhogen

Woningcorporatie Ymere meet per dienst afzonderlijk de klanttevredenheid, waardoor bedrijfsprocessen gericht gestuurd en verbeterd kunnen worden. De algemene tevredenheid onder klanten is toegenomen.
Lees meer >

NPS: Passives negeren is een groot deel van je klanten negeren

Bij veel bedrijven blijft de NPS metric als maatstaf voor loyaliteit erg populair. Op zich begrijpelijk; het is erg verleidelijk om met één enkele vraag prestaties te meten en je organisatie te kunnen sturen. Toch zien we veelvuldig een naar ons idee te beperkte blik op de NPS metric en hoe ermee om wordt gegaan.
Lees meer >

Mathilde Staarman van Centraal Beheer aan het woord over klanttevredenheid

Centraal Beheer en Team Vier werken al jaren samen om inzicht te krijgen in zowel de vrede als de onvrede van de klant. Mathilde Staarman (Marktonderzoeker en Customer Journey Management) vertelt over klanttevredenheidsonderzoeken van Centraal Beheer.
Lees meer >

Kwaliteit postbezorging in Nederland gestegen

De Vereniging Grootgebruikers Postdiensten (VGP) toont met haar jaarlijks onderzoek aan dat de kwaliteit van postbezorging in Nederland in 2017 in vergelijking met 2016 is gestegen.
Lees meer >

Peiling onderzoeksbureau: Groep de Mos de grootste in Den Haag

Het toonaangevende marktonderzoeksbureau Team Vier peilt de Haagse lokale partij Groep de Mos / Hart voor Den Haag als de grootste partij van de stad. Met 7 zetels staat de partij daarmee 1 zetel voor op de VVD. Op de derde en vierde plek volgen GroenLinks (6) en D66 (5).
Lees meer >

Team Vier voldoet opnieuw aan de kwaliteitseisen voor marktonderzoek en Access Panels

Wij zijn al vele jaren gecertificeerd voor de ISO-normering voor Marktonderzoek (ISO 20252) en Access panels (ISO 26362). Elke drie jaar vindt er een externe audit plaats. Tijdens een externe audit beoordeelt een extern toetsingsbureau ons kwaliteitssysteem en wordt beoordeeld in hoeverre het kwaliteitssysteem in de praktijk functioneert.
Lees meer >

Team Vier gecertificeerd voor ISO 27001-norm voor Informatiebeveiliging

Wij verwerken dagelijks informatie voor en over onze klanten. Uiteraard behandelen wij deze informatie altijd vertrouwelijk. Omdat wij informatiebeveiliging erg serieus nemen, willen wij onze klanten ook daadwerkelijk een hoog beveiligingsniveau kunnen garanderen en hebben we ongeveer een jaar geleden besloten om voor de ISO 27001-norm op te gaan. Klanten weten dan dat informatie met een gerust hart aan ons toevertrouwd kan worden.
Lees meer >

Automobilist is bang om te rijden tijdens jaarwisseling

De helft van de Nederlandse automobilisten stapt niet zomaar in de auto tijdens of vlak na de jaarwisseling. Het feit dat er in die uren overal vuurwerk wordt afgestoken, weerhoudt automobilisten ervan de straat op te gaan. 20% stapt onder geen beding in de auto, 33% doet dit alleen als het echt niet anders kan. Dit blijkt uit onderzoek van Allsecur, uitgevoerd door Team Vier, naar het autorijgedrag tijdens de feestdagen.
Lees meer >

1 2 3 4 ... 15 volgende >