Building distinctive brand assets – en hoe doe je dat

Publicatiedatum: 27-12-2018

Collega Martijn van Lambalgen (@lambresearch) las beide delen van het boek ‘How Brands Grow’ van Byron Sharp, en het vervolg ‘Building Distinctive Brand Assets’ van Jenni Romaniuk. Hierdoor geïnspireerd voerde Martijn onderzoek uit naar de mate waarin reclame-uitingen opvallen.

Daartoe heeft hij een aantal willekeurige uitingen in hun natuurlijke omgeving gemeten op aandacht, merkkoppeling, visual- en tekstoverdracht.  Hij publiceerde er enkele artikelen over die hier terug te lezen zijn:

Geïnteresseerd in de cijfers achter de artikelen? Zie https://www.teamvier.nl/nl/brancherapport/ of neem contact op met Martijn via m.vanlambalgen@teamvier.nl (020 6455 355).

 

Overige berichten

ANDERE WEGGEBRUIKERS GROOTSTE AFLEIDING ACHTER HET STUUR
BUMPERKLEVERS EN SMARTPHONEGEBRUIK BRON VAN ERGERNIS
MBO- en VMBO-scholieren steken minder tijd in hun huiswerk, maar hebben het vaker af
Drie op de tien 16- en 17-jarige scholieren drinken wekelijks alcohol
Niet in alle 16- en 17-jarigen schuilt een Greta Thunberg
COACHING POPULAIRDER DAN OOIT: BIJNA KWART NEDERLANDERS GAAT OF GING NAAR EEN COACH
Kwart van de Nederlanders maakt gebruik van de deeleconomie
AUTOVAKANTIE: SPANNENDSTE SITUATIES EN GROOTSTE IRRITATIES
Yoga in Nederland: groot onderzoek 2019