Building distinctive brand assets – en hoe doe je dat

Publicatiedatum: 27-12-2018

Collega Martijn van Lambalgen (@lambresearch) las beide delen van het boek ‘How Brands Grow’ van Byron Sharp, en het vervolg ‘Building Distinctive Brand Assets’ van Jenni Romaniuk. Hierdoor geïnspireerd voerde Martijn onderzoek uit naar de mate waarin reclame-uitingen opvallen.

Daartoe heeft hij een aantal willekeurige uitingen in hun natuurlijke omgeving gemeten op aandacht, merkkoppeling, visual- en tekstoverdracht.  Hij publiceerde er enkele artikelen over die hier terug te lezen zijn:

Geïnteresseerd in de cijfers achter de artikelen? Zie https://www.teamvier.nl/nl/brancherapport/ of neem contact op met Martijn via m.vanlambalgen@teamvier.nl (020 6455 355).

 

Overige berichten

Driekwart Nederlanders bespreekt wie BOB is op oudjaarsavond
Nederlanders negatiever over de zelfrijdende auto dan vier jaar geleden
Smartphonegebruik achter het stuur: 94% van de nederlanders vindt het onverantwoord, maar 56% doet het toch
Uit onderzoek blijkt: vrijwel iedereen krijgt te maken met psychische klachten
File mijden? Driekwart Nederlanders rijdt om
‘Eerlijkheid bij sollicitaties’: bijna één op de tien jokt op cv
Smartphonegebruik grootste ergernis in het verkeer
Mannen meer behoefte aan hulp bij inparkeren dan vrouwen
Nederlander onwetend over gebruik groene kaart