Nieuw bij Team Vier.

Publicatiedatum: 27-06-2017

Het team van Team Vier is recent uitgebreid met twee nieuwe medewerkers! 
Omdat we vanuit Team Vier het belangrijk vinden te investeren in de ontwikkeling van mensen hebben we een nieuwe HR manager aangesteld. Daarnaast hebben we ook een extra supervisor voor het telefonische onderzoek aangetrokken.

Tamara Rijnenberg en Kevin van Stralen stellen zich graag voor. 

Tamara Rijnenberg is per 1 juni jl. gestart in de functie van HR manager. Tamara is een bekende van Team Vier: in het verleden heeft ze gewerkt als Supervisor, later als Junior Projectleider en na het afronden van haar studie Human Resource Management ook als HR Adviseur. De afgelopen jaren heeft ze ervaring bij diverse organisaties opgedaan en nu zal ze deze kennis in de praktijk brengen bij Team Vier. In haar huidige rol is ze verantwoordelijk voor het strategisch personeelsbeleid en het adviseren van de directie en collega’s omtrent alle HR gerelateerde vraagstukken.

Kevin van Stralen is in 2015 bij Team Vier begonnen als telefonisch enquêteur. Na anderhalf jaar kwam de vacature voor supervisor op zijn pad. “Ik heb geen moment getwijfeld en heb gesolliciteerd. Voordat ik het wist, zat ik achter het bureau van de supervisor. Het afwisselende werk en de leuke collega’s maken dit werk erg leuk. Door mijn ervaringen als enquêteur, weet ik mij goed te verplaatsen in de mensen. Ik leer dagelijks nieuwe dingen. Het motiveren en aansturen van enquêteurs, het maken van planningen, nieuwe projecten opstarten, recruitment  en de vele andere taken, maken dit werk erg afwisselend en zeer uitdagend. Vanuit mijn rol draag ik eraan bij dat we de kwaliteit van ons telefonisch onderzoek op een hoog peil houden.”

Overige berichten

Man traditioneel achter het stuur op weg naar vakantie
Fair Data: hoe Team Vier omgaat met de privacy van consumenten
Hinderbelevingsonderzoek Schiphol
De rol van de folder in de customer journey
Meer dan helft van de Nederlanders verwacht baan niet kwijt te raken door automatisering
Team Vier breidt uit!
Merken met de best ervaren service
Klanttevredenheid: benchmarks in diverse branches
Nederlandse automobilist betaalt bijna half miljard te veel voor autoverzekering