Nieuws

De websitebezoeker en de brievenbusfolder

Op 24 mei 2012 vond de Nationale Dag van de Brievenbusreclame plaats. Team Vier was, net als voorgaande jaren, een van de sponsors. Jeannetta Berghahn, commercieel directeur, verzorgde tijdens het congres een workshop.
Lees meer >

Remco Frerichs nieuwe voorzitter van de RKG

Op de afgelopen ledenvergadering van de Research Keurmerkgroep is Remco Frerichs, Algemeen Directeur van Team Vier, gekozen als de nieuwe voorzitter van de RKG.
Lees meer >

Publicatie Universiteit Utrecht en Team Vier genomineerd

Op maandag 14 mei bereikte ons het nieuws dat het paper "Estimating nonresponse bias & mode effects in a mixed-mode survey" genomineerd is voor de IJMR Collaborative Research Award. 
Lees meer >

Moeder wil geen huishoudelijk apparaat voor moederdag

Wie zijn of haar moeder wil verrassen voor moederdag kan beter niet met een huishoudelijk apparaat aankomen. Ook van overdreven dure cadeaus wordt moeder niet blij.
Lees meer >

Website Almere scoort het best

Burgers weten goed de weg te vinden naar de websites van hun gemeente. Over de gehele linie scoort de site van de gemeente Almere het best. Dat blijkt uit een onderzoek dat Team Vier op eigen initiatief heeft uitgevoerd.
Lees meer >

Whitepaper krachtenveldanalyse

Voor een breed scala aan opdrachtgevers in uiteenlopende branches is Team Vier al 28 jaar een full service marktonderzoekbureau dat kwaliteit in onderzoek levert. Onze kennis delen we graag met u in ons eerste whitepaper: 'Krachtenveldanalyse: de shortcut naar succes'.
Lees meer >

Wintersporters steeds voorzichtiger op de piste

Wintersporters zijn zich steeds meer bewust van risico’s op de piste. Zij nemen dan ook meer veiligheidsmaatregelen dan vorige jaren. Zo dragen elk jaar meer wintersporters een helm.  
Lees meer >

Bijna een op de drie Nederlanders bang om te rijden in winterweer

Angst om te rijden in winterweer komt bij bijna een op de drie (29 procent) van de Nederlandse automobilisten voor.
Lees meer >

Team Vier start web monitoring

Vanaf 1 januari 2012 monitort Team Vier continu het internetverkeer van 10.000 consumenten, die aangesloten zijn bij het panel van Euroclix.
Lees meer >

Reclamefolder krijgt klant in beweging

Mede door de opkomst van sociale media en toenemende mobiliteit kent het medialandschap de nodige turbulenties. Opmerkelijk is dat de reclamefolder als medium juist oogt als een baken van onverzettelijkheid. Is dat een correcte observatie of is het maar schijn?
Lees meer >