Nieuws

Politieke pieken op internet

In de Clou, het vakblad voor de marketing-intelligence business, van mei 2010 is een artikel over SoPinie te lezen.  
Lees meer >

Nederlandse kennis van WOII gebeurtenissen laag

Digitale zender HISTORY belicht vanaf 4 mei verhalen uit de Pacific in WOII The Lost Films. Nederland staat op 4 mei twee minuten stil om oorlogslachtoffers te herdenken van onder andere de Tweede Wereldoorlog. Maar hoe is het gesteld met de kennis van de gebeurtenissen in de oorlog en bestaat er nog wel interesse voor deze gebeurtenissen?
Lees meer >

Jeannetta Berghahn spreekt op Dag van de Brievenbusreclame

Jeannetta is een van de sprekers op de Nationale Dag van de Brievenbusreclame.
Lees meer >

Nederlander trouwt traditioneel

Nederlanders met trouwplannen houden vast aan tradities tijdens de bruiloft waaronder het inzetten van bruidsmeisjes en/of bruidsjonkers.
Lees meer >

Helft Nederlanders stapt onverzekerd bij anderen in de auto

Ongeveer de helft van de Nederlanders heeft geen aanvullende inzittendenverzekering en is dus niet of onvoldoende verzekerd wanneer zij bij een ander in de auto stappen.
Lees meer >

Remco Frerichs in bestuur RKG

Remco Frerichs, Algemeen Directeur van Team Vier, is benoemd tot bestuurslid van de Research Keurmerkgroep (RKG) van de MarktOnderzoekAssociatie (MOA).
Lees meer >

Presentatie Team Vier tijdens NPSO-bijeenkomst

Tijdens de NPSO-bijeenkomst op 7 december heeft Remco Frerichs een presentatie gegeven over de effectiviteit van mixed-mode enquêtes.
Lees meer >