Nieuws

De rol van de folder in de customer journey

Uniek onderzoek naar de effecten van de reclamefolder Tijdens het nationale Brievenbus Reclame Congres heeft Team Vier een presentatie verzorgd over de effectiviteit van  reclamefolders en de rol die ze spelen in de customer journey van consumenten.
Lees meer >

Meer dan helft van de Nederlanders verwacht baan niet kwijt te raken door automatisering

Meerderheid is positief en denkt zijn of haar baan de komende tien jaar niet te verliezen aan een robot, computer of algoritme. Amsterdam, 4 april 2017 – Meer dan de helft (57 procent) van de Nederlanders maakt zich nog niet druk om de opkomende automatisering op de arbeidsmarkt. Toch verwacht bijna twee derde (67 procent) wel dat automatisering en de opkomst van nieuwe technologieën de komende tien jaar van invloed zullen zijn op de arbeidsmarkt. Slechts veertien procent van de Nederlanders is bang de komende tien jaar zijn of haar baan te verliezen aan een robot, computer of algoritme. Dat blijkt uit onderzoek van Indeed, de nummer 1-vacaturesite ter wereld, in samenwerking met onderzoeksbureau Team Vier.
Lees meer >

Team Vier breidt uit!

Het team van Team Vier is recent uitgebreid met drie nieuwe medewerkers! Zij stellen zich graag zelf even aan je voor.
Lees meer >

Merken met de best ervaren service

In het tijdperk van “digital first” besteden veel merken terecht veel aandacht aan de “digital transformation”  van hun organisaties. Een gevaar hierbij is dat je als merk zo opgaat in de technische mogelijkheden dat je de menselijke maat uit het oog verliest. De toekomst is digitaal én menselijk (zie: “When digital becomes human” van Steven van Belleghem).
Lees meer >

Klanttevredenheid: benchmarks in diverse branches

Klanttevredenheid is relevanter dan ooit, want met het gemak waarmee consumenten en bedrijven online nieuwe merken en producten kunnen uitproberen, lijkt loyaliteit soms ver te zoeken. Hoe houd je als organisatie grip op jouw doelgroepen nu de (klant)beoordelingen je online om de oren vliegen en de consument meer dan ooit van alles uitprobeert en ervaart?
Lees meer >

Nederlandse automobilist betaalt bijna half miljard te veel voor autoverzekering

Van de 7,2 miljoen Nederlandse particuliere personenauto’s (CBS, november 2016) zijn naar schatting ruim 2,4 miljoen auto’s oververzekerd. In totaal betaalt de Nederlandse automobilist hierdoor ruim 450 miljoen euro te veel voor zijn autoverzekering. Dit blijkt uit onderzoek van Allsecur en Team Vier.
Lees meer >

Eén op de acht mensen gevoelsmatig gediscrimineerd tijdens sollicitatie

Iets meer dan een op de acht mensen in Nederland (13 procent) heeft zich weleens gediscrimineerd gevoeld tijdens het sollicitatieproces. Meer dan een kwart (27 procent) kent bovendien iemand die zich weleens slachtoffer van discriminatie heeft gevoeld. Dat blijkt uit onderzoek van Indeed, de nummer 1-vacaturesite ter wereld, in samenwerking met onderzoeksbureau Team Vier.
Lees meer >

Onderwerp ‘arbeidsmarkt’ voor bijna helft van Nederlanders van grote invloed op stemkeuze

Van de Nederlandse kiesgerechtigden neemt bijna de helft (48 procent) in zijn of haar stemkeuze voor de aankomende verkiezingen de plannen van de politieke partijen op het gebied van de arbeidsmarkt mee in overweging. Dat blijkt uit recent onderzoek van Indeed, uitgevoerd in samenwerking met onderzoeksbureau Team Vier. De nummer 1-vacaturesite ter wereld ondervroeg kiezers over wat zijn of haar wensen en verwachtingen zijn met betrekking tot het onderwerp ‘arbeidsmarkt’ als politiek thema. 
Lees meer >

Gevoelens op papier zetten blijkt groot obstakel bij moeilijke momenten

Persoonlijke boodschappen bij belangrijke gebeurtenissen worden ontzettend gewaardeerd. Bij een nieuw huis, verjaardag of geboorte sturen we daarom vaak een kaart, maar bij moeilijke momenten – zoals kanker - lijkt dat toch iets anders te liggen. Uit onafhankelijk onderzoek in opdracht van Hallmark onder 2.112 Nederlanders en Vlamingen blijkt dat het merendeel liever een kaart stuurt bij positieve, dan bij negatieve gebeurtenissen. In het bijzonder bij een burn-out, depressie, liefdesverdriet of ontslag ontvangt maar zo’n 2 op de 10 mensen een kaart.
Lees meer >

VGP: Kwaliteit postbezorging in Nederland weer stabiel

De Vereniging Grootgebruikers Postdiensten (VGP) toont met haar jaarlijkse onderzoek aan dat de kwaliteit van postbezorging in Nederland in 2016 licht boven het niveau van 2015 is gestabiliseerd en dat een langetermijn verbetering zich aftekent.
Lees meer >