FAQ

Hieronder ziet u een lijst met meest gestelde vragen. Mocht uw vraag er niet tussen zitten, dan kunt u contact opnemen met onze panelbeheerder via panel@teamvier.nl of 020-6455355. Vermeld daarbij a.u.b. uw panelnummer, dan kunnen wij u snel helpen, of anders uw postcode met huisnummer.

Als ik een link voor een webvragenlijst aanklik, krijg ik geen verbinding.

De link staat meestal helemaal onderaan de pagina van de e-mailaankondiging. Bij de meeste e-mailprogramma's volstaat het om op deze link te klikken. Uw browser (vaak Internet Explorer) wordt dan vanzelf opgestart en u gaat dan automatisch naar de opgeroepen Internetpagina waar u de vragenlijst kunt zien.

Mocht dit bij u niet werken, dan kunt u de link onderaan de pagina (dus vanaf "https://.. " kopiëren naar de adresregel van uw browser en op die manier de pagina openen. Uiteraard dient wel uw internetverbinding open te zijn, dus bij een inbelverbinding mag u deze nog niet verbroken hebben.

Ik kom helemaal niet in de vragenlijst.

Het niet kunnen bereiken van de vragenlijst kan diverse redenen hebben. Eventuele oplossingen hiervoor zijn:

  1. Indien u met Windows XP werkt: klik met de rechtermuisknop in de onderste werkbalk van uw scherm en klik vervolgens op 'cascade windows' of 'vensters trapsgewijs schikken'. U krijgt dan alle openstaande vensters op uw scherm te zien. De niet relevante vensters dient u te minimaliseren.
  2. Het kan zijn dat in de Internetbrowser de optie "accepteer cookies" niet staat aangevinkt (menu: extra - internetopties - privacy).
  3. Een andere mogelijkheid is dat er een popup-killer is geïnstalleerd. Dan is de kans vrij groot dat er geen popup-schermen geopend kunnen worden en dat er een blanco pagina of de Telegraaf homepage verschijnt.
  4. Wanneer een firewall is geïnstalleerd, kan die de vragenlijst inactief maken.

Hoe zit het met mijn privacy?

Uw privacy is net zo belangrijk voor ons! Team Vier gebruikt uw persoonsgegevens alleen om u te benaderen voor onderzoek. Klik hier voor een uitgebreide privacystatement.
 

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Alle persoonlijke gegevens worden aan het einde van elk onderzoek losgekoppeld van de desbetreffende vragenlijst. Op deze wijze is dus nooit meer te achterhalen wie welke antwoorden gegeven heeft. Vervolgens worden alle persoonsgegevens samengenomen en verwerkt in statistische tabellen. Een opdrachtgever kan dus uiteindelijk alleen terugzien dat een groep mensen A een ander antwoord geeft een andere groep B (bijv. vrouwen tussen de 20 en 30 jaar met een hoog inkomen geven andere antwoorden dan vrouwen tussen de 30 en 40 met een laag inkomen).

Waarom wordt er altijd naar leeftijd, opleidingsniveau en inkomen gevraagd?

Zoals hierboven al een beetje vermeld staat is het voor een opdrachtgever vaak interessant om te zien dat dat bepaalde groeperingen op een afwijkende manier antwoorden. Deze persoonlijke gegevens worden dus enkel voor statistische doeleinden gebruikt. Dit laatste geld ook voor de vraag naar postcode. De postcode is nodig om een evenredige en representatieve verdeling over het gehele land te kunnen waarborgen.

Kan ik een vragenlijst offline invullen?

Het is noodzakelijk dat u tijdens het invullen online blijft. De antwoorden die u geeft bepalen namelijk welk vervolgscherm met vragen bij de server wordt opgehaald. Uiteraard streven wij ernaar de invultijd zo kort mogelijk te houden.

Ik heb meerdere e-mailadressen.

U kunt maar met één e-mailadres bij ons ingeschreven staan. Naar dat e-mailadres sturen wij de uitnodiging om deel te nemen aan een onderzoek. U kunt in dit geval dus het beste het meest gebruikte e-mailadres doorgeven.

Ik wil voor een langere periode stoppen met meedoen, kan dit?

U kunt te allen tijde aangeven als u voor een bepaalde periode wilt stoppen. Gevallen als 'tijdelijk geen beschikking hebben over een computer' of 'langdurige ziekte welke het onmogelijk maakt om mee te kunnen werken', kunt u eveneens kwijt in de vakantie overzichten. Wanneer een einddatum onbekend is, kunt u een indicatie invullen, u kunt dit immers later altijd weer aanpassen of verwijderen. Klik hier om naar de panelsite te gaan en uw afwezigheid in te vullen bij de vakantieoverzichten.

Inloggen op de panelsite lukt niet.

Zorg dat u alleen uw panelnummer invult, zonder extra spaties en tekens. Ditzelfde geldt ook voor uw wachtwoord.

Mocht u nog steeds niet in kunnen loggen neem dan contact op met panel@teamvier.nl (vermeld u hierbij wel uw panelnummer en een duidelijke omschrijving van het probleem of de melding die u ontvangt).

Ik ben mijn wachtwoord van de panelsite vergeten.

Uw wachtwoord kunt u opvragen op de panelsite zelf. Onder de twee invulvelden (panelnummer en wachtwoord) vindt u de tekst 'Ik ben mijn wachtwoord kwijt?', als u hier op klikt kunt u vervolgens uw panelnummer invullen. Daarna klikt u op de button 'Volgende' en dan wordt uw wachtwoord naar uw e-mailadres toegezonden (dit is uiteraard het bij ons bekende e-mailadres).

Ik ben mijn panelnummer vergeten.

U kunt dan het beste een e-mail sturen naar panel@teamvier.nl, vermeld hierbij wel uw postcode en uw huisnummer.

Ik wil mijn punten inwisselen/verzilveren, hoe doe ik dit?

Zodra u 210 punten heeft gespaard, ontvangt u van ons een vergoeding van 10 euro. U kunt ervoor kiezen om het bedrag op uw rekening te laten storten, om het bedrag over te maken aan een door ons geselecteerde goede doelenorganisatie of om het bedrag te verzilveren in een bon van bol.com. U kunt deze 10 euro verzilveren door in te loggen (met uw panelnummer en wachtwoord) op de panelsite van Team Vier (https://panelonderzoek.teamvier.nl/persoonlijk). U ziet dan boven in uw beeld een keuzemenu staan en hier staat ook ‘Saldo’ tussen, daar klikt u op en dan kunt u daar uw 10 euro verzilveren door middel van de knop ‘Uitbetalen’.

Mijn punten zijn verzilverd, maar ik heb nog niks ontvangen. Hoe kan dit?

U heeft uw punten verzilverd, maar nog geen geld ontvangen. Wij maken eenmaal in de maand, aan alle panelleden die hun punten verzilverd hebben, het geld over naar hun rekeningnummer. Het kan dus zijn dat u een tijdje moet wachten voordat het geld op uw rekening staat. Wij hopen op uw begrip.

 

DIRECT CONTACT

    * verplichte velden